Ons team

Waar 2Live eerst een kleinschalige organisatie was met één locatie en vier medewerkers, groeiden wij al snel uit tot een organisatie met meerdere woonlocaties en ruim twintig medewerkers. Ons team bestaat onder andere uit een directeur, stafondersteuners, gedragsdeskundigen, secretarieel ondersteuner, locatiecoördinatoren, persoonlijk begeleiders, aanmeldfunctionarissen, huismeester, vrijwilligers (2Support) en één ervaringsdeskundige in opleiding. Onze medewerkers hebben kennis van en ervaring met diverse uitdagingen, zoals bijvoorbeeld ADHD, LGBTQ+, autisme en migratie. In december 2017 is het kwaliteitseitsmanagementsysteem van 2Live gecertificeerd volgens ISO norm NEN EN 15224:2017.

Grijp je kans!

‘Grijp je kans en bouw samen met ons aan jouw toekomst!’ De jongeren van 17 tot 25 jaar vallen vaak tussen wal en schip. Zij worden door anderen en/of zichzelf vaak als “kansloos” gezien. 2Live is er om hen die kans wél te geven. Wij helpen de jongeren door het vertrouwen in zichzelf te laten vinden, een zinvolle dagbesteding te creëren, een diploma te behalen, een kans op een baan te vinden en vooral om te leren om te durven doen.

‘Mijn kracht is niet dat ik nooit val,

maar dat ik altijd weer opsta.’

 De weg naar zelfstandigheid gaat niet zonder vallen en opstaan. 2Live is er voor jou. Wij geloven in jou. Elke jongere verdient een kans!

Aanmelden bij 2Live

Denk jij dat 2Live iets voor jou is en match je met onze voorwaarden? Meld je dan zeker bij ons aan en grijp je kans! De screeningsprocedure gaat na jouw aanmelding van start en je ontvangt een uitnodiging om bij ons op intakegesprek te komen. Vul het aanmeldformulier in en je hoort snel van ons.

Postadres

Europalaan 2
5232 BC ’s-Hertogenbosch

Bel ons

Mail ons

info@2live.nl